Baby tonight, the DJ got us falling love again

Idag skulle mormor till hälsocentralen och bara för att få köra bil så följde jag med henne och pappa till Järpen. Jag och pappa åkte runt under tiden hon var på HC, han hade lite grejer att fixa. Han skulle till systemet bl.a. Kände mig så himla borta där inne, haha jag tror alltid att någon ska komma och kasta ut mig om jag är med mamma eller pappa inne på systemet, eftersom jag inte är 20. Hittils har det inte hänt, inte för att jag är med där så ofta heller.

På vägen hem släppte jag av mig själv vid Klaras skola och gick upp och mötte henne, och fy satan vad kallt det var! Vi åkte spark hem, det tog nog inte mer än 10 minuter men jag var helt genomfrusen när vi kom hem. Och det är så kallt här hemma, alltså inomhus. Jag fryser hela tiden, inte alls kul..

Innan vi åkte iväg till Järpen kom jag på att jag kunde börja med vörtbrödsbullarna eftersom dom skulle jäsa i två timmar, men det tog lite längre tid än jag tänkte mig så när vi kom hem igen hade mamma nästan gjort färdigt dom. Hehe, visst är jag bra som kan baka bröd utan att ens vara närvarande? ;)

När vi satt och åt kom det en bil och körde ner i diket utanför oss, det var nog inte allvarligt för dom blev uppdragna efter ett tag och körde iväg. Men det roliga var att vi bara satt där och kollade, "oj, dom körde ner i diket" istället för att kanske gå ut och kolla om det gick bra. Men tyck inte att vi är dumma nu, anledningen till att vi satt kvar var att vi tycker att dom är så idiotiska som kör så fort, speciellt nu när det ju glashalt på vägarna. Jag kan ju säga att jag åkte på mina skor halva vägen från skolan förut.

En fråga till er, nu kanske alla inte känner mig så det kanske är lite svårt, men kan ni tänka er mig köra bil? Lite nyfiken bara, för det verkar inte vara någon som kan det, alla tycker att jag är så liten, haha!

/Anna

Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Var gärna med på min veckan's blogg imorgon utses en vinnare :)

2010-12-22 @ 22:53:28
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

TACK vad söt du är! :D

2010-12-22 @ 22:54:04
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Kul att du ville vara med :)

2010-12-22 @ 23:00:12
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Caroline

MEN LÄSKIGT!!! Gissa vilken låt jag lyssnar på och gissa vilka exakta ord han sjunger just precis när jag går in på din blogg?????



2010-12-22 @ 23:04:54
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: