Christmas eve

Jag hade en mysig julafton igår med familjen. Jag tänker inte berätta just nu hur vi firar jul, kan tänka mig att det blir ganska tröttsamt för dom som läser flera bloggar om alla ska berätta om sitt julfirande, men om ni vill veta så får ni fråga! :)

Jag lägger iaf upp lite bilder från gårdagen. Såhär såg jag ut igår:
Tröja från H&M
Kjol från Åhléns
Strumpbyxor från Cubus
Strumpor från Indiska
Halsband från Bling
Julfina naglar!
Fick två jättesöta chokladbitar av mamma till fikat, jag som älskar choklad! :D
Julmat, mina favoriter är brysselkålen och prinskorven!
Mina julklappar.
En silikon-gris (sån som man kan ha att ta ut varma grejer ur ugnen t.ex., vad det nu heter) & en kökshandduk med grisar på från mormor, leggings, knästrumpor, ankelstrumpor, trosor, en necessär & presentkort på Cubus från mamma&pappa, en mugg med julmotiv från Klara, tvålpump, tandborstmugg & en korg med sugproppar till badrummet från Frida.
Plus pengar, lite nitlotter och en påse med en chokladtomte och lite annat smått och gott.
Dom här söta figurerna fick jag i julstrumpan plus två små chokladtomtar.
Det är så kul, det med julstrumpan, jag vet inte vem som låtsas för vem egentligen. Jag vet ju att det är mamma och pappa som lägger i presenterna men jag låtsas att jag tror att det är tomten. Och mamma och pappa låtsas att det inte är dom utan tomten, fast dom vet att jag vet att det är dom, haha.
Avslutar med en bild på snygga mig och min söta lillasyster! Haha nej då, skoja bara :) Men det var min julafton i bilder, ungefär! Kanske lägger upp vårat familjefoto sen när jag har fått tillåtelse från dom andra.

Nu ska jag baka Militär hemlighet med pappa!

/Anna

Postat av: Linn-Lay

snyggt outfits :D

2010-12-26 @ 19:39:07
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Caroline

Vad fin du är :D

2010-12-26 @ 20:18:20
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja jag hade det superbra :D

Det verkar som om du har det bra du också :D



Jag är hemma i Göteborg nu jag... i en iskall lägenhet :O Men det är skönt att vara hemma igen.

2010-12-26 @ 21:18:58
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad söta strumpor! Ser megamysiga ut! ;)

2010-12-26 @ 23:19:07
URL: http://carroann.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: