Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan (tolkar det som från idag och en vecka framåt) ska jag spendera med min familj! I morgon åker jag till Mörsil, och kommer fram på fredag morgon. Frida och mormor kommer åka med samma tåg dit. Väl hemma blir det nog mest bara mys, pynta julgranen, göra pepparkakshus (håller jag tummarna för), göra lite annat julgodis (lyckad fugde t.ex.), förhoppningsvis få köra lite bil, och säkert blir det julavslutning på Klaras skola också! Vet dock inte vilken dag, men vi säger att det är inom en vecka ;)
Och ska jag passa på att berätta en hemlighet för er, relaterad till bilden? Våran gran är alltid lika fin, perfekt storlek och form, för vi har plastgran! :D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: