Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar i livet är framför allt att leva ett långt, lyckligt och friskt liv tillsammans med en fin man och underbara barn. Jag drömmer inte så mycket om rikedom. Familjens, mina näras och käras och min egen hälsa kommer alltid vara viktigast.

Mina planer på att bli översättare är inte direkt en livslång dröm, utan något relativt nytt. Men just nu är det ju det jag pluggar till och kämpar för, så jag drömmer såklart om att lyckas med det.

Jag drömmer om att en gång få bo i ett fint hus, som är precis perfekt för mig och min familj. Var någonstans vet jag inte, men i en fin stad där vi trivs och mår bra. Helst av allt vill jag få ett hus byggt speciellt för mig, där jag får bestämma precis allt!

Det är mina (livs)drömmar! :)

/Anna

Postat av: Caroline

Jag vill också ha ett hus jag designat själv. Jag ska ha en walk in closet a la Carrie i första filmen och en egen toalett specialanpassat för att sminka sig i ;P

2010-12-18 @ 07:02:44
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Tack så mycket! Ja jag hoppas oxå det=)

2010-12-18 @ 09:36:07
URL: http://junigirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: