Dag 24 - Det här får mig att gråta

Det som har fått mig att gråta mest de senaste åren är när jag har tvingats säga hej då till Fadde för att sen inte se han på flera månader.. Dessa hjärtslitande avskeden.. Som jag lyckligtvis slipper nu!

En annan sak som får mig att gråta är när jag gör andra ledsna, naturligtvis inte med mening, men att se hur ledsen Klara, men kanske framför allt mamma var när jag flyttade var väldigt jobbigt.

Kan också bli nästan lite överdrivet upprörd när Fadde ska komma hem men inte gör det, när jag inte kan få tag på honom osv. Är nog lite överbeskyddande, men jag vill ju inte att något ska hända min älskade! ♥

Nu blev visst klockan efter tolv, men jag glömde bort det här innan.

/Anna

Postat av: Kanie

Änna, min flummiga änna!

whats up!? :)



Jag har också en blogg, men jag har alltid undrat.. Hur träffades du och Fadde?

Är han kurd ifrån iran lr är han iranier? =)



kram på dig kära vän! :)

2010-12-27 @ 00:43:57
URL: http://sunsetonbeach.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

ingen orsak :)

2010-12-27 @ 10:38:01
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Madeleine

Tack så mycket! :D

haft en trevlig dag hittils? :D

2010-12-27 @ 15:05:40
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag var som dig när jag och Ricky inte bodde tillsammans. Som t.ex en gång när han var iväg med sin bror och en kompis och skulle flyga (hans bror pluggar ju till pilot) och han hade berättat att det var värsta huligan pådraget inne i Göteborg. Kär som jag var/är så blev jag ju livrädd när han senare meddelade att han skulle in till stan och ta en öl. Det var jobbigt nog för mig att gå från att prata nonstop i timmar med honom varje dag till att knappt ha någon kontakt med honom alls under den dagen. Jag ville ju inte vara för på och skriva saker som "Var är du?" "Vad gör du?" osv. Men jag ville bara veta att han var okej... men skrev jag ett sms så fick jag svar kanske 2-3 timmar senare. Jag förstod honom samtidigt som jag tyckte han kunde ta sig 5 sekunder att skicka iväg ett svar. Jag var ju liksom 40 mil ifrån honom och skulle nått ha hänt honom hade jag aldrig kunnat tagit mig dit och det var inte ens säkert att jag hade fått reda på det. Men vi bestämde att han skulle ringa när han kom hem så jag visste att han kom hem ordentligt. Klockan blev typ halv 3 och inget samtal och jag skickade ett sms.. inget svar. Sen när klockan blev efter 4 skickade jag iväg ett "Hallå? Har du dött eller? :P" och fick ett svar tillbaka där det stod att han låg och försökte sova. Det var riktigt jobbigt för mig... jag hade varit så orolig och så glömde han bort mig.



Så jag förstår den känslan!



SVAR: AWE !! Men jag saknar dig också <3 klart vi måste!!

2010-12-27 @ 22:10:16
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: