Dag 6 - Min dag

Idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten, till och med dammat! Jag hatar att städa, men det måste ju göras. Har hört att det hör till vuxenlivet, och det verkar vara sant för det är iaf ingen annan som gör det åt mig.
Jag lovar att jag har den skönaste stilen att dammsuga under soffan! Det är en bäddsoffa, själva soffan kan bli en sovplats, också finns det en säng under soffan som rullas ut och bäddas. Så jag rullade ut sängen, la mig på den, och dammsugade under soffan! Hur skönt som helst med en liten vilopaus ;D

Jag vill gärna pryda mina inlägg med bilder, men städ är ju inte speciellt kul. Visar istället min julduk som jag hittade. Den har legat i en låda och väntat på julen, men jag hade såklart glömt bort den! Men nu ligger den på bordet, sådär lite lagom rak och så haha.
Efter städningen tog jag mig en promenad ut till "stora vägen" och hoppade på samma buss som Fadde kom med från skolan, och åkte hem till hans föräldrar. Hehe, vi satt och kollade på tv så började dom duka upp maten i vardagsrummet. "Fadde, ta med dig Anna till datorn.." Det skulle serveras får (tänker inte nämna vilken del utav fåret) och jag klarar inte av det. Har fått se lite för mycket. Jag och Fadde fick sitta i köket och äta istället. Ni vill nog inte veta vad Fadde åt, men jag kan ju berätta att dom använder verkligen hela fåret. Resten får ni fantisera ihop själva om ni vill.

Nu är vi hemma igen, i våran rena och fina lägenhet. Så alltså: om någon vill göra att spontant besök, så är det rätt tid nu! ;)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Åh tack åhtack <3 :))) sötnos!!!

När åker du till skolan imorgon??

2010-12-08 @ 22:39:28
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Kika gärna in hos mig om du gillar en blandad blogg som handlar om allt ifrån min vardag, musiktips eller varför inte senaste klädmodet och kändis-skvallret!



(Om du inte gillar reklam får jag ursäkta)

2010-12-09 @ 00:40:37
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Christopher

Hejsan. anmäl dig till dagens blogg hos mig annars önskar jag dig en fortsatt trevlig torsdag! =P

2010-12-09 @ 14:44:21
URL: http://guevacci.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: