Dag 7 - Min bästa vän

Jag kan börja med att säga att jag tycker den här rubriken är svår. Jag har svårt med det här, för jag är rädd att någon ska känna "varför valde hon inte mig?" Men dom flesta kan nog ta det, det sitter nog mest i mitt huvud. Jag kan såklart inte berätta om alla jag känner under rubriken "min bästa vän", men det betyder inte att jag inte älskar alla mina vänner. Jag har dock valt att berätta om fler än en vän.

Jag måste säga att Fadde är min allra bästa vän. Med honom kan jag vara på ett sätt som jag inte kan med många andra, med honom kan jag prata om allt, händer det något, eller om jag har något skvaller, kan jag inte vänta tills jag får berätta det för Fadde! Om det är något som stör mig, något som gör mig ledsen, eller om jag bara vill lätta mitt hjärta - så pratar jag med Fadde. Vi har också väldig lik klädsmak, alltid när jag har köpt något, eller ska köpa något, måste jag fråga Fadde om smakråd. Som en äkta BFF ;)♥

Sen har jag min fina vän Linda som jag ganska nyligen har börjat umgås med igen nu när vi äntligen bor nära varandra! Vi var jättebra vänner och vi kom varandra verkligen nära de få gånger vi träffades, det roliga är att sen, när vi inte träffades på 2 år, och inte pratade med varandra jättemycket heller, var vi fortfarande jättebra vänner. Vi har ju dels blivit äldre, men också utvecklats på andra stadier, så det naturliga hade ju egentligen varit att vi växt ifrån varandra, men vi växte tillsammans, trots den lilla kontakt vi hade. Sen när vi träffades och bara satte oss och pratade, kändes det helt naturligt, som om vi alltid träffats varje dag!
Jag är jätteglad att jag har just dig så nära! ♥

Caroline är den häftigaste och grymmaste tjejen jag känner! Hon gör sin grej, kör sitt eget race och hon gör det bra!
Du var ett stort bidragande till att min gymnasietid blev så bra som den blev. Visserligen med hjälp av andra, men det var du som först "bjöd in mig" i eran grupp när jag satt ensam i skolan. En sådan sak som att säga "Anna, kom och sätt dig här" till en tjej som har svårt att hitta sin plats och är osäker på sig själv betyder väldigt mycket. Du får mig att känna mig speciell och självsäker, du hjälper mig att tro på mig själv. Du förstår mig på ett helt annat sätt än andra, du förstår när jag skämtar när ingen annan gör det. Och du, med dina starka åsikter och reaktioner, hjälpte mig också väldigt mycket att stå upp för mig själv och säga vad jag tyckte när jag inte behandlades rätt.
Det är en ära att vara din vän, och jag saknar dig jättemycket! ♥

/anna


Postat av: Claudia

åh så härligt! :D

2010-12-09 @ 22:08:08
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hahah awe vad du är underbar vännen <3<3



Men att kunna ha den relationen och inte bli lack på varandra för att vi är dåliga på att höra av oss.

Det är det jag kallar äkta vänskap!

Vi båda vet ju att vi har våra liv och våra saker som vi håller på med... när vi träffas är det liksom lite som att ta en paus från verkligheten och bara få vara liksom :))

Det är en sån skön vänskap vi har :)

Du är guld värd för mig <33



svar: Tack! Jag ville liksom ha det mörkt... som headern - men endå juligt och då fick det bli en stjärnbakgrund :D

Jo men om folk skulle ställa frågor som både jag och Ricky skulle svara på då? För honom känner du ju inte :P liksom "Hur tänkte du första gången du skulle träffa Linda?" HOOST tips på fråga HOOST!!

2010-12-09 @ 23:02:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Viola

Sv: haha, nja lite både ock :D

2010-12-10 @ 07:32:31
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

hihi! Alltid haft det tyvärr! :( Men hoppas de ska minska nu när man går ner i vikt. Tyvärr tar det brösten sist! haha.



Nej jag saknar inte ett dugg! :)

2010-12-10 @ 10:17:57
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- awh thats cute!

2010-12-10 @ 15:22:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Caroline

Anna! Här sitter jag och gråter floder, det betyder oerhört mycket för mig att läsa det där. Jag minns så väl första gången du satt med oss på lektionen!! Då hade jag ingen aning om vilken otroligt fantastisk människa jag skulle få lära känna. Tänk om det aldrig hade hänt, nu med facit i hand skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv.



Jag är glad att jag har kunnat påverka dig på så många vis och du har påverkat mig minst lika mycket. Ditt sätt att se på saker, att analysera, värdera och uppfatta är så otroligt unikt. Om alla i världen skulle tänka så skulle det inte finnas några problem. Jag är glad att jag får ta del av det och lära mig av dig.



Och våran humor, såå skönt att ha någon man är på samma (låga) nivå som xD Hahahaha!



Saknar dig, hoppas verkligen att vi syns på lovet!! <3 <3

2010-12-10 @ 17:11:18
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Postat av: Frida

Kan inte du skicka hela den här dagslistan till mig. Är inne i en period nu som jag inte har så mycket att skriva om så jag skulle bli jätte glad om jag fick den :) Kram

2010-12-10 @ 22:46:10
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: