Don't tell me that you're sorry when you're not

Alltså vad fan? Jävla Hans! Ja, vi skyller allt på Hans (våran Text&culture-lärare). Och nej, det är inte synd om honom, det är synd om mig och alla andra som går i samma grupp som jag! Jag blev underkändthe sit-down exam i Text&culture!
Ja, jag tappar motivationen! Ja, jag börjar fundera på om jag kommer klara det här! Jag vet vad ni tänker, "klart du kommer klara det, kämpa på, osv.." Men ni som läser min blogg vet hur mycket jag pluggade innan den tentan! Jag gick upp tidigare på morgnarna för att plugga, jag satt och läste på tåget till och från skolan istället för att vila, jag läste på kvällarna, jag läste på helgerna. Jag läste så himla mycket och jag ansträngde mig verkligen också blir jag underkänd!? Jag vill! Jag vill göra det här, men det är så jävla svårt! Jag tänkte ju att börja med en grund-kurs i Engelska för en lite "mjuk-start" skulle väl vara bra, men grund-kurs för vilken nivå?

Jag blir arg, ledsen och besviken. Jag orkar inte, jag orkar inte sätta mig och göra allt det där igen, när jag pluggade nästan dygnet runt i 2 veckor innan och ändå blev underkänd! Perfekt också att omtentan är dagen innan fonetik-tentan. Det blir mycket roligt plugg där..
Precis vad jag behövde nu när jag försöker ta nya tag för att fixa den där jävla grammatiken!

/anna

Postat av: en blogg om 5 tonårssystrar.

IDA SKRIVER: usch det låter inte alls kul det där!:(



"jag vet hur det känns" när man har pluggar så hååårt i veckor för att iallafall få godkänt så får man underkänd!



hoppas du fixar det nästa gång!:)

KRAM

2010-12-02 @ 21:55:22
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Malin & Sanna

Hej!

De designer som för tillfället ligger uppe kostar 100kr. När det kommer upp några nya så skriver vi priset på dom i samma inlägg :)

2010-12-02 @ 23:08:31
URL: http://wimadesigns.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ne fy faaan, jävla Hans!

2010-12-05 @ 11:43:29
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: