Erika - kämpar mot vikten och vinner

Nu ska jag berätta för er om en tjej som jag tycker är helt fantastisk! Hon heter Erika, är 24 år och är överviktig. Det kanske bara är jag som är ouppmärksam, så ni får gärna rätta mig om jag har fel, men vad jag har märkt så är det inte många överviktiga som faktiskt klarar av att ta tag i det helt själva och gå ner i vikt, men det har Erika gjort! Hon började äta enligt en metod som heter LCHF för ungefär 3 veckor sedan, och har sedan dess gått ner ca. 12 kg.

Jag ser Erika som en stor inspirationskälla och en förebild, inte bara vad gäller viktminskning utan överhuvudtaget att kämpa för något och faktiskt klara det! Att ge sig den på att man ska göra det, och gör det!

Har ni missat denna fantastiska tjej, så tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg nu och ge henne ett stöttande ord! Hon förtjänar det :)

Kämpa på Erika, jag hejar på dig! :D

/Anna

Postat av: liinda

Sådant gillar vi, grymt att gå ner så mkt på mer elr minder egen hand :)

2010-12-15 @ 21:55:11
URL: http://beelieevee.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Tack vad go du är gumman <3

Det där betyder så otroligt mycket för mig ska du veta!



Vill bara krama om dig just nu! KRAM

2010-12-16 @ 09:35:55
URL: http://junigirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: