I dream about the world and I'm still young, I gotta live my life while I am free

Jag tog tag i mig själv lite förut. Visst ska man inte plugga så mycket att man inte har tid att ta hand om sig själv? Jag tog en dusch och fräschade upp mig, lockade håret (var ju tvungen att prova min locktång!), sminkade mig och tog på mig kläder (tror jag har gått runt med pyjamas sen i onsdags eller nåt..). Såg ut som att jag skulle gå ut och göra något roligt, fast det egentligen var tvärtom. Men jag behövde det.

Vet inte vad ni tycker, men jag älskar att ha lockigt hår! Bara känslan av det är underbar tycker jag! :) Är otroligt avundsjuk på alla som har självlockigt hår, däribland min pojkvän!

Jag sa ju förut att jag skulle byta en tröja, jag köpte en utan att prova. Jag visste att jag skulle älska den men storleken var fel, så jag var tvungen att byta (till en mindre storlek, yeay!). Tänkte visa er men jag har ändrat mig, ni får vänta ett tag till! Den ingår nämligen i min ovanligt välplanerade julafton out-fit!

Fadde skulle ju egentligen spela CS ikväll, men dom ska göra det i morgon istället så han är hemma med mig. Han har försökt hjälpa mig med pluggandet lite och "förhört" mig. Gick väl inte jättebra, men jag har ändå en känsla av att det kommer gå ganska bra i morgon, när jag väl sitter där. För just nu efter allt det här med grammatiken och alla böcker jag har läst, så är jag otroligt trött på att sitta hemma och plugga. Har förövrigt räknat ut att om jag hade förstått en utav frågorna rätt på provet (tänkte på något helt annat i mina svar) och läst rätt angående assertive and non-assertive grejerna, så hade jag fått precis 40 poäng = Godkänt! Typiskt..

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: