I got two tickets and a dream

God morgon! :) Någon som är vaken såhär "tidigt" på 3:e advent? :)
Jag kunde inte sova mer, var jättetrött men jag drömmer fortfarande massa konstiga saker hela nätterna. I natt var det drömmar om busstidtabellerna, haha bara för att dom ändrar tidtabellerna idag. Så himla dumt tycker jag, bussen som går från stan hit till mig, går sedan vidare till Torp (Uddevallas köpcentrum) men nu ska den tydligen inte göra det längre. Tyckte det var så himla bra ju, att slippa åka till stan och ta bussen därifrån. Men å andra sidan så kanske den kommer i tid nu då när den inte kommer hela vägen från Torp.

Idag ska jag åka till Göteborg och träffa Linda, ta en fika och umgås :) Jag måste nog åka till skolan någon dag i veckan också, vill ju hämta ut mina prov och se hur sjutton jag fick till godkänt på grammatiken! Jag är fortfarande sjukt glad över det! Jag vet inte hur det gick till men jag lyckades och jag är så stolt över mig själv! Jag gick plötsligt från 0 poäng i kursen till 13 poäng, och ni kanske kan tänka er vilken lättnad det är!?
Nu ska jag bara plugga fonetik och Text&culture över jul, blir helt trött av att bara tänka på det. Fonetiken är okej, förutom att det är svårt, men T&C är så himla svårt att plugga till. Det är inte direkt så att jag kan sitta och läsa hela den där 400-500-sidors boken och dessutom ta in allting, det är omöjligt. Och det var tyvärr såna grejer som står i boken jag failade totalt på.. Jag tänker såklart satsa på godkänt, men annars, förutsatt att jag har klarat Written Proficiency och kommer klara fonetiken, så har jag faktiskt råd att inte klara T&C. Men som sagt, det är ju inget jag tänker satsa på.

Här fick ni lite "från Annas huvud" såhär på morgonen, haha.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: