I'm the world's greatest!

Bilderna från mitt äventyr kommer snart, måste bara uppdatera med BRA NYHETER för en gångs skull! Sa jag inte att jag skulle klara grammatik-helvetet!? 
JAG FICK GODKÄNT! :D:D:D
Fick även godkänt på hemtentan i Text&culture och i muntligt (vet dock inte vad vi har gjort för muntligt, jag har då inte pratat mycket, men står det ett G så är jag nöjd som fan!)

Jag är sjukt glad nu! Har verkligen oroat mig för det här, av lite olika anledningar. Känns så jävla skönt att äntligen klara någonting! :D Där satt den!
Nu ska jag bara visa Hans på omtentan i Text&culture i januari, också ska jag klara fonetiken. Written Proficiency återstår, men jag är ganska säker på att jag klarade det med minst ett godkänt.

Tycker verkligen att ni ska gratulera mig nu ;D

/anna

Postat av: Caroline

Gaaaaaaaaaaah fy faaaaaaaaan vad skönt! GRATTIS :D

2010-12-11 @ 10:51:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: