It's going down tonight, I'm gonna make you mine

Idag var jag som sagt i Göteborg och tog en fika med Linda! :) Det var helt fullt med folk i Nordstan, ni vet dom som väntar med julklapps-shoppandet till den största ruschen? ;) Det fanns nästan inte ett enda café där det fanns lediga platser, men tillslut letade vi oss ut till "utkanten" dit inte så många hittade. Vi hade det roligt och trevligt iaf, som vanligt! :)

Tredje (och sista ljuset för min del här i Uddevalla) tändes också idag. Har sagt till Fadde att han får tända det fjärde ljuset på söndag, ta en bild och skicka till mig :P

torsdag åker jag till Mörsil! Ska bli så roligt att träffa familjen igen, saknar dom jättemycket! Samtidigt som jag kommer längta ihjäl mig efter Fadde! Han ska inte följa med, varför? Jag vet inte. Men jag tror att det är bra också, jag stannar ju inte så jättelänge så jag måste ju passa på att ta vara på tiden medan jag är där.

Nu ska jag gå och göra något så roligt som att diska innan jag slår mig ner framför tv:n för kvällens roligheter, med andra ord How I met your motherTwo and a half men och Scrubs! Jag säger bara det, söndagar på 6:an! ♥

/anna

Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

Hihi okej! Ja vi är oxå förlovade sedan 4 år tillbaka :) Men jag vill ju gifta mig smal! :D kram

2010-12-12 @ 19:27:42
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Tova & Rebecka

finns inet bättre än fika i gbg!

2010-12-13 @ 07:40:50
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: