Life has been treating you so wrong

(Rubriken är future in the past, be + ing-form, tror jag!)

Om man kunde dö av uttråkning, då skulle jag nog vara död nu. Jag ber om ursäkt för alla deprimerande inlägg, men jag har så tråkigt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Ni ser ju bara första raden i det här inlägget, det är sånt jag sitter här och försöker förstå mig på.
Jag vill ta en dusch, prova min locktång som jag köpte på Tradera, gå ut och röra på mig, göra någonting roligt och meningsfullt, äta någonting gott. Det här suger.

Jag har egentligen jullov nu, förutom provet i morgon då, men det är en frivillig föreläsning om språk och översättning nästa vecka, tror jag ska gå på den och hoppas dom säger något jävligt bra och motiverande så jag orkar fortsätta med det här. Måste dessutom till skolan och hämta ut mitt prov och se vad det var som gick fel. Jag undrar bara, hur mycket fel kan man göra i en analys?

Tror jag ska åka till Torp. Ska ev. byta en tröja jag köpte, som jag förresten kan visa sen, också vill jag köpa timers till ljusstakarna. Tycker det är mycket roligare om dom tänder sig själva när det börjar bli mörkt, och släcker sig själva när det är ljust. Såg att Jula hade 3 mini-timers för 50 kr eller något sånt.

/anna

Postat av: Arneolivia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-14 @ 13:28:56
URL: http://arneolivia.blog16.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: