Oh my God your skin is soft, I love your face

I morse var jag hos tandläkaren, typ första gången någonsin jag har gått till tandläkaren själv, haha. Nej inte riktigt, men jag brukar ju gå till mamma eller iaf till mammas jobb. Så när jag satt där, och en främmande människa höll på att ta kort på mina tänder och greja, så jag ba jag saknar mamma ♥

För dom som känner igen text-raden i rubriken så säger det nog en hel del. Jag sitter här och kollar på Hair! Eller ja, jag har precis kollat färdigt. Det är en inspelning som jag fick utav min morfar i studentpresent, med några låtar från våran uppsättning. Jag önskar att alla som var med i Hair kunde få se den här inspelningen, för jag blir så himla glad och stolt! Det är så mycket bättre än den inspelningen skolan sålde!
Jag får rysningar, sitter och sjunger med, jag kan fortfarande känna lukten av rökmaskinen, och jag längtar tillbaka, jag vill bli en hippie igen!
Harmony and understanding, sympathy and trust and bounding.. 
Aligator ribs, som pigtales, so you say? 
Everybody going down, going down going down..
Di di diiii, di di diiii, di di diiii..

Walking in space, we find the purpose of peace..
Glidy glady gloobi, niby naba noby la la la lo lo..
Somewhere, inside something, there is a rush of greatness who knows what stands in front of..
Oh, how I love my Hippie life..

Gud så nostalgisk jag blev nu.. Men jag lovar, alla som var med i Hair skulle bli stolta om ni såg det här! :)

/anna

Postat av: Fia

Hejhej!

Ja, självklart går det bra att ta bilden från bröllopet ;) bara kul och se bilden igen för att minnas dagen igen :D

kram!

2010-12-13 @ 11:47:36
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh jag saknar det jättemycket nu ju! Vill jättegärna se den inspelningen!!

2010-12-13 @ 12:19:47
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: