Oui, oui [wii, wii]

Idag har det bara varit jag, Frida och mormor hemma, Klara kom hem från skolan nyss, så jag har inte haft så kul. Jag har vilat från Wii-spelandet idag. Igår hade både jag och Frida träningsvärk i den armen vi slår med, så vi bestämde oss för att spela tennis med fel arm, jag med höger och Frida med vänster. Det slutade med att vi hade två spelare var och spelade med båda händerna.
Vi försökte också förstå oss på baseball, himla krångliga regler. Men vi tränade på det och blev lite bättre. Men det jag försöker komma fram till är; herregud vilken träningsvärk jag har idag!
Inte så mycket i höger arm, desto mer i vänster, men värst är ryggen! Har jättemycket träningsvärk mitt emellan skuldrorna, och hela övre halvan utav vänster rygghalva, samma sak på höger sida men inte lika mycket. Trodde jag skulle dö lite i natt när jag försökte vända mig i sängen.

Vi provade också en grej som heter Wii fitness, där man kunde prova sin fitness age. Jag blev 57 år gammal! Inte okej, även om det inte är på riktigt.. Körde det idag igen, och blev 14 år yngre - 43 år :)

Ja, så det är ungefär vad jag gör om dagarna här i Mörsil. Finns inte så mycket annat att göra. Ska väl se till att få träffa mina fina vänner när jag ändå är här. Men ikväll blir det Vintershow på Klaras skola, ska bli kul :)

Och rubriken påminner mig att jag, även om jag har lov och det snart är jul, måste plugga fonetik..

/Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: