Out of my bed, out of my head!

Igår kollade jag på 24 timmar med Alex Schulman och Patrik Sjöberg, och inatt drömde jag en mardröm om Idioten Schulman. Jag har aldrig gillat honom, för jag tycker att han är, just det, en idiot. Så nu kom han in i mina drömmars värld och förstörde min student! Vid studenten skulle alla få en stor skylt med sitt namn, adress och telefonnr. på, varför vet jag inte (som alltid med drömmar...) men det var hur som helst en stor grej. Men allting var fel på min skylt, namnet, adressen, telefonnr. Te.x. stod det Annan istället för Anna. Och det känns väl inte så jättesmickrande att bli kallad Annan... För att lösa det här med min skylt var jag tvungen att prata med Alex Schulman och han betedde sig så himla svinigt mot mig, och för att få min skylt rätt, vad jag tvungen att betala 2000 kr för det! Plus att jag var tvungen att berätta hela min och mina syskons tandhistoria - vad vi haft för tandställningar osv. Helt knäppt!

Idag är jag hemma, hade egentligen skola; en Phonetics-föreläsning. Men jag känner inte att en föreläsning i fonetik är vad jag behöver just nu, dels för att han ändå säger samma sak som står i boken så jag kan bara läsa där, dels för att fonetik-tentan ändå är flyttad till januari, och dels för att jag måste satsa på grammatiken nu. Så jag ska stänga av datorn, gå och göra mig lite frukost och dyka in i grammatikens underbara värld för typ hundrade gången den här hösten.

/anna

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv, skönt :D

tack!

2010-12-02 @ 11:20:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Tack!

Usch da, de låt inge roligt :P

2010-12-02 @ 11:47:24
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg vetja :D

2010-12-02 @ 11:50:11
URL: http://guevacci.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: