Take my car, take my home, take everything

God morgon! Vaken tidigt idag, har varit vaken i snart två timmar. Jag vet inte varför men jag har vaknat tidigt varje morgon sen jag kom hit, fastän jag går och lägger mig efter tolv varje kväll. Alla utan mormor ligger och sover fortfarande, ja och förutom Klara då som är i skolan. Men jag vill inte gå ut ur mitt rum innan någon annan har vaknat, det är bara tråkigt. Dessutom är det jättekallt i hela huset förutom i mitt rum eftersom jag har varit instängd här hela natten.

Idag ska jag nog få köra lite mer bil, om jag hinner. Har lovat Klara att komma och möta henne på skolan när hon slutar, hon ville visa mig runt lite eftersom skolan har byggts ut nu och jag hann inte se så mycket i tisdags när vi var där. Kul att det för omväxlings skull händer något här i Mörsil, annars brukar allting satsas på Åre.
Sen så har jag tänkt att göra vörtbrödsbullar, även det är ett recept från Fias blogg. Är dock lite skeptisk till ölen som ska vara i, men det är nog bara för att jag inte dricker alkohol. Tror att det kommer bli jättegott ändå! :)

Kan passa på att slänga in en låt också.
Priceless - Melanie Fiona

If I was a million miles away
Could you promise that our love would be safe?
And if a beautiful girl was in your face
Would you remember, even remember my name?

If there's ever hurt inside your heart
You better believe that you could turn right into these arms
Nowhere could ever be too far for me to come get ya
'Cause nothing can keep us apart


/Anna

Postat av: Fia

kul att det även byggs i er lilla Mörsil. Det är en liten mysig by ni bor i.

Har ni det kallt hos er? Här är det svinkallt... Usch, men mysigt med snö.



Vörtbrödsbullarna är goda, lite annorlunda, passar till oss vuxna eftersom barnen inte gillade dem. Hoppas ni oxå gillar dem. :)



Skönt och vakna tidigt ibland, då har man mer tid att ta det lugnt (för mig iallafall hahaha)

Kram!

2010-12-22 @ 11:34:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: PRecis... fattar inte att folk känner så starkt behov av att blogga enbart för att försöka få många läsare. Och tänk dig alla småtjejer som tar åt sig av dom dumma kommentarerna.. :S

2010-12-22 @ 22:01:44
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Oddlinn

Really great site man!!

2011-02-25 @ 09:52:19
URL: http://oddlinn.blog24h.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: