To the dreams, that's where I met you, I never wanna wake up

Jag känner mig helt förvirrad, jag drömmer jättemycket helkonstiga saker på nätterna och vaknar 100 gånger under natten. Sen på morgonen när jag vaknar, så vet jag inte riktigt vad som har hänt på riktigt och vad jag har drömt.. Drömde bl.a. att jag jobbade med någonting i några timmar, och som belöning fick jag en iPhone och en iPad, också drömde jag att det brann här.. Vaknade och tänkte "daaamn, min iPad!" och "oj, vilken tur!"
Kanske har för lite att göra, ingen struktur på vardagen. Men i morgon ska jag till skolan, helt frivilligt! Och gå på en heldags föreläsning om språk och översättning; Något att språka om!

När Fadde har slutat idag ska vi åka hem till hans föräldrar och äta där. Dom var förresten här härom kvällen, för att lämna några grejer till Fadde, också fick vi en Alladin-ask! Dom frågar efter mig hela tiden: "varför kommer du aldrig hem till oss?" Har ju pluggat så mycket så jag har känt att jag inte riktigt haft tid, men nu har jag det! :)

Nu ska jag ta och städa lite här innan vi blir uppätna av dammråttor ;)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ingen orsak vännen :))

2010-12-08 @ 14:17:01
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: