I spread my wings and fly away

Här kommer ett gäng bilder. Hade redigerat dom och gjort dom lite finare, men det ville inte synas när jag laddade upp dom, så det får vara såhär.
Och kom ihåg, här tar vi inte andras bilder utan att fråga!

Jag hade tur som fick med solen, den försvann bakom molnen precis när jag skulle vända och gå tillbaka.
Jag frågade mig för ett tag sedan vad dom som jobbar i den här kommunen gör eftersom dom inte skottar vägar och trottoarer. Nu vet jag - dom skottar strandpromenaden istället!

Här är lite info om själva Strandpromenaden som jag hittade på en skylt längs vägen, om ni är intresserade! :)
(Klicka på bilden för att se den större)


/anna

Postat av: Lena

Vilka supermysiga vinterbilder! :)

2010-12-11 @ 00:05:47
URL: http://www.mrssaifa.com
Postat av: Caroline

Gud vad fint :)

2010-12-11 @ 10:52:17
Postat av: Britt

Jätte fina bilder. Kul att just du dokumenterar snö. :D

2010-12-12 @ 11:49:26
Postat av: sanna

vilka fina vinter bilder ! :)

2010-12-13 @ 19:21:03
URL: http://sannaobergg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: