I'm on a respirator whenever he leaves

Idag har vi varit i stan, jag, pappa, Frida och mamma som vi hämtade upp när hon slutat jobbet. Jag fick köra nästan hela vägen in till stan, awesome! Jättetråkig väg bara, helt rak och 90 nästan hela tiden. I stan blev det storhandling på Ica Maxi, så nu är julmaten fixad! :) Snart är det juuul! :D

Jag lagade mat idag också, köttfärspaj bjöd jag på. Verkade uppskattat, hela tog iaf slut. :)

Mamma påminde mig om att jag måste plugga, Text&culture och Written proficiency vet jag dock inte vad jag ska plugga till, men jag får väl ta att läsa lite i Phonetics-boken så jag kommer någon vart. Måste träna jättemycket på transcription..

Nu ska jag gå och kolla min fitness ålderWii, sen ska jag nog sova. 

/Anna



Postat av: Claudia

kul att du är med och tävlar! :)

2010-12-21 @ 23:41:35
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: