Why does it rain?

Det här måste vara ett riktigt dåligt skämt. Kan ni gissa vad jag vaknade av idag? Ljudet utav regn! Alltså kom igen! Det har kommit mer snö i den här staden än det borde, också börjar det regna när det är nästan bara en vecka kvar till julafton! Inte för att jag ska vara här, men ändå, man blir ju lite deppig. Har dessutom redan packat ner mina gummistövlar, men det blir nog till att packa upp dom igen..

Jag ska fixa ett tidsinställt inlägg till The list, men sen blir det nog inget mer bloggande idag, måste ju packa ner datorn och jag har ingen datorväska, så jag måste lägga den i mitten av resväskan, inlindad i kläder.

Nu ska jag ta igen de två avsnitt utav julkalendern som jag har missat, den är inte så bra men jag kollar bara för att. Bara för att den är bra mycket bättre än det har varit de senaste åren. Och Ingo är väldigt söt, haha!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: