You got that something that keep me so off balance

Idag har jag varit inne i stan och träffat mina fina vänner Caroline och Jenny, som jag inte hade träffats sen i somras! Vi satt och fikade/åt lunch och bara pratade :) Så roligt att träffas igen! Det blir ju inte så ofta nu efter gymnasiet tyvärr..

Jag ville låna bilen in till stan, men mamma och pappa tyckte inte att jag skulle köra själv, av lite olika anledningar. Jag har ju aldrig kört helt själv, och jag är inte så van vid varken bilen eller väglaget, så dom tyckte inte att det kändes så bra att låta mig köra själv så långt (det är ungefär 6 mil till stan, ja, så är det när man bor i glesbygden!) Men min pappa är så himla snäll så han åkte med mig till stan och väntade där medan jag träffade tjejerna, så jag skulle slippa åka buss och få köra istället :D

Sen ett tag efter att vi tryckt i oss älgen som serverades till middag idag åkte vi och lämnade Frida vid tåget, det var dags för henne att åka tillbaka till sitt jobb. Så då fick jag köra därifrån också, sen hade vi blivit bjudna på fika hemma hos Klaras kompis, för vi skulle ändå dit och hämta kompisen som ska övernatta här, så jag fick köra dit och sedan hem också, lycklig tjej idag med andra ord! :D
Fast jag gillar det inte riktigt, väglaget alltså. På stora vägen går det ju bra, men så fort man kommer in i byn så är det ju snö på hela vägen, och Klaras kompis bor långt ute i skogen och där var vägen hur spårig som helst, kändes som att ratten svängde lite vart den själv ville, men det gick bra! Ingen olycka :)

I morgon väntar ett annat äventyr som jag blivit lovad ;) Hoppas bara inte någon snöstorm kommer och sätter stopp för det.

/Anna

Postat av: JUNIGIRL

Ja kommer vara kvar på blogg.se :)

2010-12-27 @ 22:25:50
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Kanie

Yes Änna, jag mår toppen i huvudet men dock inte i kroppen. HAHA det rimmar.. Är sjuk..:/ så typiskt haha.



Men åh, så gulligt! :D

Ja, playahead tiden minns man mycket väl haha.. :P



Feylikurd, min mamma pratar feyli ursprungligen.. =)

Hope to keep in touch with each other soon, saknar våra konversationer haha.. ja men då var vi lite mindre xD



Kram på dig! :)<3

2010-12-27 @ 23:14:11
URL: http://sunsetonbeach.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: