Åh...

Åh vad jag hatar allt som vi ska läsa. Och åh vad arg jag blir på mig själv att jag alltid kollar kvällen innan vad/om vi ska läsa. Åh vad jag ska läsa mycket böcker i helgen. Åh vad jag ska skriva en Summary i helgen. Åh vad arg jag blir att den boken vi ska ha läst tills på tisdag inte stod med på litteraturlistan så att jag därför inte har den. Åh vad jag ska plugga körkortsteori tills på fredag. Åh vad jag hatar att Vittra vant oss att inte ha läxor och prov. Åh vad jag ska sova gott nu..

Förresten drömde jag i natt att jag fick lockigt hår! Åh vad glad jag blev!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jorå jag har kört en del med mamma och mormor - men det har blitt en paus nu. Men jag och Ricky ska försöka vara lite "olagliga" och åka till en parkering och öva på att backa osv.

Men jag fokuserar på teorin först och främst för man kan ju göra teorin sen har man 1 år på sig att köra upp.

ÅH, vad jag håller tummarna. :) Vad kul!!

2010-11-03 @ 07:54:14
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: