Choklad, chocolate, chocolat, chokolade, suklaa, sjokolade...

Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att jag inte skulle äta choklad på en månad? Nu har det gått en månad och jag klarade mig! Så nu kan jag äta choklad igen! :D
Självklart ska jag inte sitta och trycka i mig massa choklad för det, för nu har jag ju faktiskt bevisat för mig själv att jag kan stå emot det (enligt mig) godaste som finns på denna jord. Fast jag blir väldigt sugen av bilden.. Men jag har sett en choklad på reklam på TV som jag har varit sugen på så länge så det blir nog ett måste i helgen!

Postat av: Fia

Duktiga du som klarade dej i en månad. Jag klarar inte av att strunta i godiset... Det skulle vara lättare om barnen inte åt det. :)



Nicklas tackar och han tycker det ska bli kul! Hoppas han får napp snabbare än vad han räknat med, alltså att få en lärlingplats. Kramkram!

2010-11-11 @ 19:53:54
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

du är grym!!! Duktigt av dig :D:D

2010-11-12 @ 16:24:49
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: