Do like me and my honey

Eftersom det inte blev någon tvättning för mig ska jag åka ner till den här fina staden igen för att handla lite.

Jag tappade nästan mitt mobilfodral, med busskort och nyckel i, i vattnet! Vem är förvånad..?

Har nästan inte lagat mat alls de senaste veckorna för jag har haft så mycket att göra, så jag behöver lite matinspiration som jag tänkte att jag kanske kan hitta på Willys :)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Det är en ganska så jättemycket cool talang som jag tänkte visa upp så smart val kan jag ju säga :DD

2010-11-16 @ 13:46:34
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

heheh ja - jag har några kändisar på en lista ... men det är som sagt från A kändisar till Ö Kändisar så det kan mycket väl bli nån som du eller de andra inte har en aning om vem det är. :P

2010-11-16 @ 16:19:20
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Britt

Inte mamma iaf. Puss

2010-11-16 @ 18:54:14
Postat av: Caroline

Korvstroganoff är jättelätt och gott. Korv+ketchup+tomatpure+matlagninsgrädde. Done. Blodpudding är också mums och det är billigt, 8kr och du har tre matlådor. Lasagne är ju bra också, då fryser man in o äter ihjäl sig i år. Wok är bland det enklaste och godaste som finns. Haha blev du inspirerad? :P

2010-11-16 @ 22:05:14
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: