Don't need to reach for the stars, happy here on earth

Hellu! Vet inte om jag håller på att bli sjuk nu, för jag svettas samtidigt som jag fryser. Låter som feber va? Men ofta jag har feber.. Jag som aldrig är sjuk, och är jag det så är det en liten förkylning på sin höjd. Men jag låtsas som ingenting, det brukar försvinna då ;)

Det är ju 1:a advent på söndag! Visserligen åker jag bort 16 december, men det hinner ju ändå gå ända till 3:e advent innan jag åker, så jag vill nog ha en adventsljusstake ändå! Har hittat en fin på Åhléns, tror jag ska åka ner till stan nu och kika lite närmare på den. Ljus kan jag ju alltid köpa på Lagerhaus när jag är i Göteborg, billiga saker är ju underbart! :)

Jag målade naglarna förut med mitt nya nagellack som jag inhandlade igår, tänkte visa men jag har redan förstört det för mycket för att vilja visa det. Slänger in en fin bild istället på en blomma som mamma köpte till mig i helgen :)


/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: