For every piece of me that want you, another piece backs away

Jag sitter här och lyssnar på julmusik! Jag är så känslig för sånt, jag avskyr julmusik om det spelas någon annan tid på året än vid jul. Så det är som ett tecken för mig att julen närmar sig, när jag tycker det är okej med julmusik!

Idag ska jag baka lussebullar har jag tänkt, man måste väl ha lussebullar till första advent? Så jag måste åka och handla lite ingredienser, tror jag ska ta en liten sväng till Torp, handla där och passa på att gå på Cervera. Jag fick ett presentkort på Cervera i studentpresent som jag tänkte använda. Hittade en jättefin grej, fast jag kan inte förklara vad det är så jag låter nog bli. Det får bli bilder sen istället :)

Sen så är det väl dags att ta nya tag i grammatik-helvetet igen, omprov om en vecka! Just nu kommer jag inte ihåg någonting, men förhoppningsvis är det lättare att ta upp nu igen när det har legat och vilat lite. 

/anna

Postat av: therese - fotoblogg

re: Jaa men att klista en egen fotobok är ju lite charmigt det också. Speciellt om man gör det tillsammans med någon. :)



Det är bara sjukt smidigt att kunna beställa. :P

2010-11-27 @ 11:23:40
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: