Give it to me right or don't give it to me at all

Mycket att göra idag! Först och främst ska jag plugga teori, för i morgon gäller det och jag ska klara det! Jag vaknade i morse med ångest för jag drömde en massa konstiga drömmar om halkbana hit, teori dit, uppkörning hit, godkänd, underkänd.. Så jag gick upp lite tidigare och satte mig och läste i körkortsboken så kändes det lite bättre!

Jag hade körlektion i morse, efter det handlade jag lite. Jag är ett riktigt matvrak när det gäller frukost, så jag har fått lida lite nu igår och idag för vi hade inget bröd kvar (dvs. inget som är gott att inte rosta), ingen gurka eller tomat, nästan ingen fil kvar, nästan inga russin och ingen mjölk. Så jag var tvungen att handla lite för min egen överlevnads skull! :)

Sen har jag varit på konsum i Skogslyckan och hämtat ett paket, för jag har äntligen köpt en brödrost! Jag skulle få en brödrost av mormor när jag flyttade, men den gick sönder innan jag ens hade fått den. Hur det nu gick till.. Hur som helst så fick jag pengar för att köpa en istället, vet inte varför jag har väntat så länge för jag har varit sugen på rostat bröd jättelänge! Och då pratar vi inte dagar utan veckor, om inte månader! Men så nu har jag alltså den här:

Jag hoppas den är bra, och jag vet vad jag ska äta till kvällsmat idag! :D

Jag ska tvätta idag också, det blir en sån där riktigt rolig dag känner jag. But that's life. Tror jag ska göra upp en riktigt ordentlig plan för när jag ska göra allt, exakt vilka böcker och vilka sidor jag ska läsa när för att klara av det här med alla tentor som närmar sig. Studietekniken är verkligen annorlunda mot vad man är van vid, man måste ligga typ tre dagar före hela tiden för att hinna med. Något jag verkligen ska tänka på till nästa kurs!

/anna

Postat av: Caroline

LYCKA TILL IMORGON!!!!!! Det kommer gå ASBRA! :D

2010-11-04 @ 21:37:55
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: