I don't know how long I can keep it up, I need a sign to make it through

Det är inte kul att plugga Text&culture, inte alls kul. Tycker det är väldigt ointressant, men jag måste så jag klarar tentan så jag slipper det sen och ja, ni förstår.
Hittade äntligen dokumentet med en massa ord och termer som vi ska vara förberedda på att kunna förklara vad dom betyder. Egentligen, vad jag har hört av andra lärare som vi har haft på föreläsningar, så ska vi ha fått alla dom orden av våran grupplärare. Men Hans... Men dom låg iaf uppe på Internet, tack och lov! Fast det var väldigt många ord att lära sig, fast på tentan kommer vi bara behöva beskriva 5 utav dom - men vi vet ju inte vilka! Lite extra stressigt nu att plugga in dom också, men ja nu har jag ju iaf chansen att lära mig dom när jag har hittat det.

Nu ska jag fortsätta läsa, har läst ett kapitel och har två kvar i fetaste boken Text & events (och kapitlen är verkligen hur långa som helst!) också har jag läst någon historia om engelska och ska läsa två texter i boken The Eloquent Essay. Plus några uppgifter till Written Proficiency som jag ska göra.

Vad jag babblar på för mycket nu känner jag, försöker bara dra ut på det så jag ska slippa gå tillbaka till böckerna..

/anna

Postat av: Johnnyrachel

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-01-31 @ 08:58:02
URL: http://johnnyrachel.blogfuture.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: