If you like it then you show it, put a ring on it

Grattis till mig, jag lyckades läsa klart boken! Satt från 12 på dagen till 12 på natten och läste - men jag blev klar! Blev dock en aning sur när jag såg att vi skulle ha föreläsning och inte workshop som jag trodde. När vi har workshops i Text & culture diskuterar vi det vi ska ha läst, och då vill man inte sitta där som ett fån och inte ha läst boken. Men det skulle vi alltså inte, haha förbannade både boken och lärarna..

Ja, som ni förstår så har jag inget höstlov. Men jag ska nog inte klaga för ni har nog märkt hur ofta jag är ledig från skolan, eller ja ledig och ledig. Tanken är väl att man ska plugga hemma.. Hur som helst så kollade jag på schemat igår och blev ännu mer sur när jag såg att vi skulle ha föreläsning med både Mats och Hans! Men Mats var faktiskt helt okej den här gången, vi började med en ny kurs - Phonetics. Och det är ganska intressant tycker jag.
Sen hade vi två timmars rast innan föreläsningen med Hans, gubben var för det första mer än 20 minuter sen! Jag hatar när lärare är sena! Sen hörde jag som vanligt inte ett ord av vad han sa. Så det var min dag..

Förresten fick jag en liten present igår, den här jättefina ringen!

Jag har egentligen ingen aning vem den är ifrån, mer än att det är Faddes morbrors fru som bor i Iran, jag känner dock hennes son som bor här i Uddevalla. Det var tydligen så att dom hade sett bilder på mig och Fadde när en utav Faddes kusiner åkte dit för att förlova sig med deras son, så dom skickade presenter till oss (och deras son och hans fru tror jag). Fadde fick en parfym. Väldigt snällt tycker jag! :D

I morgon blir det halkkörning!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

orka att jag råkade skicka en tom kommentar >.< hahah har du bokat nån teori än då? Jag ska nog plugga lite mer innan jag bokar teori fast jag skulle ju kunna boka så att jag vet att jag har nån månad på mig att plugga. Annars blir man ju lite slö.

2010-11-02 @ 21:27:37
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: