I've never seen anything as beautiful as you

Hellu! :) Har varit i skolan en sväng idag, vi hade Phonetics, gick igenom lite grejer sen satt vi och "transcribade" en text; alltså skrev textens uttal - fonetik helt enkelt. När vi fick facit på slutet märkte jag att det faktiskt gått ganska bra för mig! Det enda som är svårt är vokalerna, svårt att veta om det ska vara e, ∂, α, Λ, æ eller något annat! Men det ska jag lära mig :)

Jag köpte lite mossa igår och la på min sten runt ljusen, för att göra det lite juligare! Visst blev det fint? :D


Som jag skrev i ett annat inlägg så är jag ganska känslig för jullåtar och är väldigt noga med att dom inte spelas någon annan tid på året än vid jul. En jättefin låt som jag brukar lyssna på är Beautiful med Wayne Brady, den finns även i en julversion som jag alltså aldrig tillåter mig själv att lyssna på, förutom nu! Och den är så bra, och jag är så glad att jag äntligen "får" lyssna på den nu! :D
Beautiful (Christmas version) - Wayne Brady


/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: AAAAAAAAAAWE! Fina du !! DETSAMMA vafan <3<3

Du är en av mina absolut bästaste vänner i helaste vida världen och jag är så glad att jag har dig av alla så pass nära. Det gör hela det här flytta 40 mil från familjen till en storstad mycket mindre läskigt. <3<3<3 pusspusspuss

2010-11-30 @ 21:15:07
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

2010-11-30 @ 23:06:59
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: