Mamma♥

Hej hej! Vi fick lite oväntat besök ikväll, av Faddes bror, farbror och två kusiner. Lite olägligt eftersom vi hade planerat att städa, men vad ska man göra? Dom är så, Faddes släkt, mer spontana och planerar inte allt så som jag är van att göra, det är bara att vänja sig. Men jag har ganska tråkigt, för jag förstår ju tyvärr inte vad dom säger :/ Gud, jag måste verkligen lära mig Faddes språk.. Vi har ju ändå varit tillsammans i två och ett halvt år! Fast det dumma var att Faddes farbror frågade mig något (på deras språk) och jag svarade: jag fattar inte. Så frågade han: fattar du inte? på deras språk, och det förstod jag! xD

Anyway, nämnde ju tidigare i veckan att jag får finbesök i helgen, men berättade aldrig av vem! Det är min älskade lilla mamma som kommer och hälsar på! ♥ Hon har varit i Göteborg med jobbet på någon tandläkarmässa (tror jag! Måste erkänna att jag har ganska dålig koll..) Så jag ska åka och möta upp henne vid tåget klockan elva i morgon! Tyvärr stannar hon bara tills på söndag, men det ska ändå bli jättekul! Vi har lite planer för i morgon, men man vet aldrig vem som kikar in här så jag ska inte säga något, är rädd för att avslöja för mycket!

Hoppas ni får en trevlig helg!

/anna

Postat av: Ida

Haft en fin dag? :)

2010-11-19 @ 23:24:57
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: