My favorite place is right here with you

Jag är ensam ikväll för Fadde är och spelar fotboll igen, fast den här gången i Bohus-kannan, vilket är samma sak som Uddevalla-kannan fast för dom lite äldre och förmodligen med spelare från hela Bohuslän och inte bara Uddevalla. Fadde har fått hoppa in i ett annat lag som saknade några spelare, gissar jag. Får väl hoppas att det går bättre för dom idag än vad det gjorde förra helgen då :)

Den här helgen tänker jag inte vara lika duktig och nyttig, haha!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: Min pappa får tyvärr bara ett litet brev och en grattning över telefon. Det blir ju så krångligt att skicka saker :/ Men jag tror han klarar sig. Han har typ allt. :P Och det Vicky (pappas tjej) tycker är fullt gör hon sig av med så jag vågar ändå inte köpa något.

2010-11-13 @ 00:11:22
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: