She holds a strenght that he didn't know


JAG KLARADE DET! :D:D:D Nu har jag körkort! :D Är så himla glad och lättad! Visst känns det lite dåligt att det tog mig tre gånger att klara det, och han sa dessutom att det var precis att jag klarade det, men vem bryr sig!?
Jag har körkort! :D
Jag har ändå överträffat mig själv och mina förväntningar, har ju haft i tankarna tidigare att jag aldrig skulle klara av att köra bil, men jo då! Och när jag väl skaffar en egen bil och får köra så kommer jag ju utvecklas, fågelungar kan ju inte flyga när dom kläcks, eller hur? Man lär sig med tiden. Så länge jag inte kör på eller dödar någon så är det nog bra!

Nu är jag så glad och full med energi så jag ska sätta mig och skriva min uppsats i Text&culture, och jag ska göra det så bra att Hans ramlar av stolen när han läser den! Men först ska jag äta frukost innan jag svälter ihjäl! För då skulle ju körkortet vara förgäves! ;)

/anna

Postat av: Caroline

GRATTIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!! Sjukt bra gjort gumman!! :D <3

2010-11-22 @ 14:17:14
Postat av: Fia

STOR GRATTIS!!!! äntligen över nu förstår jag! :) Nu är det bara köra vart du vill. Hoppas bara vädret blir bättre så det inte blir sladdrigt att köra.

kramkram!

2010-11-22 @ 20:53:26
URL: http://edwugo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: