So I teach him not to lie, make him laugh until he cries

God morgon! Jag är uppe alldeles för tidigt med tanke på hur sent jag la mig igår (sent för att vara mig dvs.) Haha jag lät inte Fadde kolla klart på Sagan om ringen för jag ville se en annan film, men den var den så himla lång så jag ville gå och lägga mig innan den var slut, men då skulle Fadde tvunget se klart den haha..

Jag har aldrig riktigt gillat dom här små marabou-chokladena, för dom är ju så små och kostar ungefär lika mycket som en 200-grammare, men det var värt det kan jag säga! Jag älskar choklad, och jag älskar kakor, så båda två i ett! Det blir inte mycket bättre ;)
Marabou Sensation Cookies & cream

Förlåt för dålig web-cam bild^^

Nu ska jag äta frukost och plugga lite, sen ska jag åka till min mormor i Göteborg senare idag. Jag ska åka dit och sova där i natt, nu är ju iofs den mesta snön borta, men man vet ju aldrig vad som händer och det känns dumt att chansa och kanske missa provet i morgon. Dessutom får jag ju sova längre i morgon då, och det kan väl bli trevligt att hälsa på mormor också så jag slår tre flugor i en smäll!

Hoppas ni får en trevlig söndag!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

3 smällar i en fluga ;)



sv: heheh ja asså jag blir helt chockad. Det rasar in besökare :D

2010-11-14 @ 13:20:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: