You can't feel anything that your heart don't want to feel

Hej :) Min mamma är som sagt här nu :D Igår var vi och hälsade på min morfar, som också bor här i Uddevalla. Han fyllde 70 år så vi åkte dit och grattade honom det bjöds på lite plockmat och tårta! :) Så det var trevligt.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, mamma åker hem ikväll så efter hon har åkt så är det bara att sätta sig och plugga för hemtentan ska visst vara klar i morgon! :o kommer nog sitta hela dagen i morgon och skicka in den precis vid midnatt!

Harry Potter på tv nu, jag kanske borde kolla eftersom Linda frågade om jag vill följa med henne och kolla på nya Harry Potter, och jag är helt efterbliven gällande det. Har väl sett 2 filmer men ganska ointresserat. Fast det är dubbat, så nej, jag ska inte kolla :)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: