You look outside, there's nothing there to see

Nu är jag hemma igen, fast jag egentligen borde vara på väg till/framme i skolan, men jag kom inte så långt. Efter körlektionen (som gick bra trots snön) blev jag avsläppt - eller ja det var ju jag som körde så jag släppte väl av mig själv, vid östra stationen. Men tåget kom aldrig, blev inte direkt förvånad heller. Jag ringde till min snälla pappa som alltid hjälper till med allt, och bad han ringa och kolla om det skulle komma något tåg överhuvudtaget, men det var inställt och nästa likaså. Fanns ett alternativ att åka buss, men jag skulle ändå missa halva föreläsningen och bara vara i skolan en timme ungefär, och sen ska man ta sig hem också. Så jag bestämde mig för att åka hem igen, så nu ska jag bara sätta mig och plugga hela dagen! Kanske får min mysdag i soffan idag då med en kopp varmchoklad och alla mina böcker :)

Jag var så glad i morse, höll på att hoppa runt och dansa och fjanta mig, och Fadde undrade vad det var med mig.
"Jag måste ju passa på att vara glad nu, innan allt går åt helvete!" :D Jag har ganska bra inställning ibland tycker jag.. :)



Det är ju inte lite snö det har kommit heller! Det här funkar ju inte, jag ska avskaffa vintern och utvisa snön från Sverige! Det röstar jag för i nästa val :)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh fyfan! :P hahah xD fan vad med snö.

Jobbigt med tågen :/



sv: Jo hahah men jag kan ju inget annat språk. Får väll köra på rappakalja :P

2010-11-10 @ 14:07:04
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: lovely!! :) Fast du kan ju få boken när den är klar :P

2010-11-10 @ 21:07:24
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh Anna du är så himla underbar!! ÄLSKAR DIN INSTÄLLNING!

2010-11-10 @ 22:01:27
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: