You're out the door and he's through with you

Det här har jag inhandlat idag!


♦ Fyra röda ljus till adventsljusstaken
♦ Två gröna, två vita och två vinröda ljus (bara för att, 10 för 60:- ju!)
♦ Tre blockljus, ett rött, ett brunt och ett grönt
♦ En stenplatta (som gav mig en sten-sticka i fingret!)

Som vanligt så blir färgerna lite dåliga med mobilkameran, men med lite fantasi så kan ni nog också se att det kommer bli mysigt och fint! Nu jävlar är det jul på G! En månad kvar till julafton var det ju igår, första advent på söndag och första december på onsdag!
Är julkalendern på TV något att ha i år? Skulle gissa på inte..

Mitt körkort har förresten kommit! Men jag har inte hämtat det än, det blir nog det första jag gör i morgon :) Fast först ska jag ta reda på var jag ska hämta det. Det är alltid olika ställen varje gång jag ska hämta ett paket! 

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Fick du ut sten-stickan?



heheh jag tog en svar fyrkantig tallrik till mina ljus :P Vi har så många tallrikar så jag tyckte att vi kunde avvara en. Så hade jag på dom där vita stenarna jag köpte och det blev assnyggt.

2010-11-25 @ 21:15:21
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: Vilken tur då :) Så du inte blev sten-förgiftad.

Ja jag ska göra det imorgon så att du får se.



Jo precis... men det är ju lätt att såna småknattar blir lite överdrivna. HOOOST amy diamond!!

Men han har en riktigt skön röst!

2010-11-25 @ 22:13:16
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: C

Åh gud vad mysigt! Jag måste juldekorera i helgen alltså :D

2010-11-25 @ 22:40:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: