And I'm always gonna wanna blow your mind

Lite tveksamt lägger jag upp en bild..

Såhär ser mitt hår ut nu efter att jag själv har tvättat och stylat det. Är inte helt nöjd, var tvungen att göra en ful min för att avleda uppmärksamheten från håret lite haha ;) Men alltså frisören, han (ja det var en manlig frisör, för första gången i mitt liv tror jag) verkade ha ganska bråttom eftersom han var klar sent med killen som var innan mig, men man ska väl ändå göra sitt jobb bra? Han tog sig inte ens tid att tvätta håret fastän det var uppenbart att det behövdes. Och är det något jag hatar gällande mitt hår, är det att blöta ner det, fixa det, och torka det. Det går inte! Det funkar inte så! Man gör inte så med mitt hår! Sen torkade han det inte ens ordentligt och det enda han gjorde för att styla var att spreja i lite hårspray..
Så nästa gång provar jag nog en annan frisör, ska se i morgon om jag kan försöka fixa det ordentligt och ge er en bättre bild :)

Här är iaf en fin bild på mina nya stövlar! :D

Kan inte minnas sist jag ägde ett par gummistövlar, men det är ju tur att det finns fina nuförtiden!

Nu ska jag ta och baka en rulltårta som vi kan mumsa på ikväll, jag har ju fortfarande nästan 2 veckor kvar av min chokladfria månad :( Att en månad kan vara så lång.. Men det går bra iaf, har faktiskt klarat mig hittills! Men jag har faktiskt bestämt exakt vilken choklad jag ska köpa sen.. Haha

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: