'Cause I need to believe that faith will lead us through the night

Hej hej :) Jag och Fadde firade ju ett år som förlovade i tisdags, tanken var egentligen att vi skulle gå ut och äta men eftersom det var sådär mitt i veckan väntade vi med det tills idag. Jag gjorde i och för sig en jättegod middag i tisdags men vid såna här tillfällen kan man unna sig lite extra tycker jag :) Och nu är det Faddes tur att bjuda tillbaka haha ;)
Så vi ska åka ner till stan snart och gå på Thai restaurang! Vi har inte provat så många ställen här i stan men jag har sett en mysig liten restaurang som vi ska besöka, och jag hoppas dom har god mat!


Nu ska jag göra mig i ordning! Ciao! 

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

ojojoj vad trevligt :D

2010-10-30 @ 17:14:48
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: