Didn't know how lost I was until I found you

Nu är jag hemma! Idag har jag haft Grammar, jobbade med Unit 6, näst sista avsnittet! Och - tack och lov - äntligen något lite enklare! Sen hade vi Writtern Proficiency Lecture med Joe, och herregud vad snabbt han pratade! Tror han sa att han var inne på sin femte kopp kaffe idag så det kanske hade något med saken att göra.. Men han är en jättebra lärare, topp 2 tillsammans med Ron Paul! Han kan ta vilket ämne som helst och göra det roligt och intressant. Som exempel; idag pratade han om paragrafer, och jämförde en paragraf med en hamburgare!

Efter skolan träffade jag Linda, vi tar igen våra två förlorade år! Haha, så dramatiskt det låter. Nejdå, men vi gick runt på stan och fikade och så. Det som är så härligt är att det känns som att vi aldrig har varit ifrån varandra, som att vi alltid har träffats varje vecka, vi är fortfarande lika bra vänner som vi var innan fastän ganska mycket har hänt i bådas liv.

Det finns gott om "skummisar" i Göteborg som har lite udda sätt att tjäna pengar på, bl.a. så finns det såna här som tar på sig kläder och en mask som är helt silver- eller guldfärgade och ställer sig någonstans på stan, och det ser faktiskt ut som riktiga statyer, tills dom rör på sig!


Nu ska jag värma kycklingen som blev kvar från igår och sätta mig och kolla på 2½ men :D

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

men helluuuuu du glömde nämna mössprovandet!!! HAHAHA

2010-10-05 @ 20:34:05
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: