Driving home on highway one

Hallå :) kom hem för ungefär en timme sedan från mitt första jobbpass som reseräknare. Det gick bra, gick snabbt att komma in i det och så, inte så jätteavancerat direkt. Det var lite tråkigt bara för det var inte så mycket folk som klev på vissa sträckor så jag hade inget att göra så jag fick bara sitta i förarhytten längst bak i tåget. Så egentligen var det jag som körde tåget, fast jag backade hela vägen ;) Haha


Jag satt och kollade på allt som susade förbi, kollade på regnet, kollade på klockan. Tillslut blev det mörkt både ute och inne, det fanns så många knappar och jag var ganska uttråkad så jag hade lust att trycka på alla haha. Kanske lika bra att jag inte gjorde det..

Nu ska jag vila, "åka-tåg-känslan" sitter kvar, och alla som har känt det någon gång vet att det inte är så kul.
Godnatt!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: