Everything I do I give my heart and soul

Hej hej. Idag skulle jag på introduktionsmöte inför jobbet nästa vecka, jag slutade skolan 12.00 och skulle vara där 17.00, så efter den ca. 2 långa grammatiklektionen åt jag (min goda köttfärspaj) och gick sen till stadsbiblioteket och satt där och pluggade i lite mer än två timmar till tills jag inte orkade längre. Sen, bara för att fördriva tiden, som jag hade ganska gott om, gick jag hela vägen från biblioteket till Nordstan, inte så värst långt men ändå. Jag ringde Fadde och pratade med honom lite, gick runt i Nordstan och kikade på grejer som jag ändå inte kan köpa. 
Kvart i fyra - två minuter innan ett tåg går - ringer dom och säger att det inte blir någon introduktion idag eftersom hon som skulle hålla i det var sjuk. Så då blev jag lite less..

Fick ta bussen hem istället, som alltid är sen pga. all trafik ut ur Göteborg och jag blev jätteillamående på vägen, plus att jag lyckades slå i huvudet i nåt räcke eller nåt i taket. Så nu är jag hemma, har ont i huvudet, är trött, sur och ska plugga grammatik. Vi har fått en lista med 10 punkter över det allra viktigaste att kunna till tentan, så det är det som gäller nu. Kan man det, så kan man 80% tydligen. Wish me luck!

/anna

Postat av: Britt

Men gumman lilla vad jag tycker synd om dig.Hoppas iaf att du får ngn introduktion så du inte går misste om jobbet. Men jag är väldigt imponerad av din matlagning och att du vågar prova lite oväntade recept. Kram från din lilla mamma

2010-10-14 @ 19:04:53
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Stackare!! UschUsch.

Lät inte som någon vidare bra dag!



KRAM på dig!!

2010-10-14 @ 22:58:19
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: