Got to be treated as one of a kind

Lång-kort dag idag! Alltså kort, men den kändes lång. Vi hade först Text & culture Lecture och sen Grammar Lecture. Höll nästan på att dö av uttråkning på den första, var det historia på engelska jag valde? Nej, men det kändes så. Vad snackade kvinnan om egentligen?

Iallafall, när jag kom från tåget och var på väg mot bussen hem hittade jag Fadde på stan, jag skulle egentligen laga mat till oss idag, men han skulle hem till sina föräldrar för dom skulle göra något. Jag vet inte riktigt vad dom gör och varför, så jag ska nog inte säga så mycket om det, men det är någon sorts högtid skulle jag gissa att man kan kalla det.
Jag var hos Fadde förra året när dom höll på att förbereda för det, och det var får, väldigt mycket får.. Men jag vet inte, jag ville iaf inte vara med på något som jag inte förstår eller vet vad det är, så jag är hemma och lagar mat till mig själv - kyckling med potatiskroketter!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: