I am here to stay

Just nu sitter Fadde och kollar på Spartacus: Blood and sand på 6:an och Bad Boys 2 på 3:an. Ja, han kollar på två program samtidigt, det gör han nästan alltid om jag inte påminner han att byta tillbaka efter reklamen. :P
Jag orkade inte kolla på någon av dom. Spartacus såg så dålig ut, ni vet när det är såhär att man verkligen ser att bakgrunden bara finns på en skräm bakom skådespelarna, och krigsscenerna såg ut som tv-spel. Och Bad Boys är bara pang-pang.

Jag har funderat ganska mycket på det här med "blogg-regler" - hur mycket man ska blogga i förhållande till hur många läsare man har, hur ofta, hur långa inlägg osv. Men jag har bestämt mig för att inte bry mig om det, jag bloggar för att jag tycker det är kul och vill berätta vad jag gör och vad som händer i mitt liv, och att tänka på massa "regler" förstör det roliga. Och det är ju inte direkt så att jag tvingar någon att läsa :) So, I do it my way!

/anna

Postat av: Caroline

Jag älskar att läsa om ditt liv, så keep it going :D

2010-10-16 @ 10:13:22
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: