I give my all for your love

Hej hej :) Idag var det dags för skola igen! Vi hade två timmar Text & culture, dock inte med tråkiga Hans utan med två lite roligare lärare som pratade om tentorna som kommer snart, så det var helt okej.
Jag började inte förrän kvart över ett idag så jag fick sova ganska länge, fast det gick inte så bra. Drömde massa knasiga saker om tvättstugan, bl.a. om en man med 5 stora knivar... Haha kul att jag ska tvätta i morgon också.

Jag och Fadde kom nyss hem från hans föräldrar, vi stod och väntade på bussen för att åka hem men den kom aldrig och det visade sig att den inte skulle komma förrän en halvtimme senare, så vi tog en mysig kvällspromenad istället :)

Nu ska vi kolla på 2½ men, älskar det! :D

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: men har du prövat att byta till mörk choklad? Det är nästan nyttigt säger dem - om man inte klämmer i sig en hel sån på typ 3 sek men det kan man inte utan att få ont i maggen :)

2010-10-25 @ 22:19:28
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jo precis - men äter man mörk choklad så lurar man ju sig själv att man äter vanlig choklad liksom. Det är bara det att man äter inte lika mycket för det är inte lika gott. :)

Du klarar nog en månad utan choklad. Men det läskiga är att om man för en dag äter choklad och tänker äh bara idag så kommer man ju istället att frossa så mycket choklad man kan. Så don´t give in!! :)

2010-10-26 @ 07:03:10
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: