I guess I have to let go

Så himla duktig jag har varit nu! Har suttit och pluggat i 4 timmar och gjort klart hela Unit 3 i grammatiken. Har gjort upp en liten "plugg-plan" nu:
Söndag: Unit 4
Onsdag: Unit 5
Fredag: Unit 6
Lördag: Unit 7
Söndag: Repetition
Måndag: Tenta

Mycket mer plugg än så orkar jag nog inte idag iaf, allt snurrar runt i huvudet, jag tror jag kommer bli psykiskt störd eller något efter det här, haha.
I morgon har Fadde fotbollsmatch, så jag får se hur mycket jag hinner med, har ju några "oplanderade" dagar över också, eller så stannar jag hemma i morgon,
det beror på om dom tänker vinna eller inte.

Fadde håller på att laga mat nu så det är snart dags för middag! :)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: