I know that I've got issues, but you're pretty messed up too

God morgon! På dagens "att-göra-lista" står det: Köttbollar och chokladbullar! Haha nej då, skoja ;) Tvärtom, köttbullar och chokladbollar ska jag göra. Får hoppas att jag inte blandar ihop dom, steker chokladbollarna och häller pärlsocker på köttbullarna ;) Såg förresten att det är Kanelbullens dag på måndag, så jag måste nog baka bullar i helgen också!

Sen blev det lite snabbt bestämt igår att jag ska till Linda i Göteborg idag, hennes pojkvän ska vara ute hela dagen och hela kvällen så jag ska dit och hålla henne sällskap, blir en riktig tjejkväll! :) Så himla kul, för vi har aldrig kunnat gjort något sådant spontant förut eftersom vi bott så långt ifrån varandra. Och det känns skönt att bo på ett ställe där det faktiskt går att ta sig hem efter klockan sex på kvällen. Så det kommer nog bli jättekul! :)

Nu ska jag äta frukost och sen börja med mina köttbullar :)

Ha en bra dag!

/anna

Postat av: Anna

riktigt nice! :)



är allt bra med dig annars?

trivs du bra i Uddevalla? <3

2010-10-02 @ 14:04:29
URL: http://annaalinderholm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: