I'm the one you're looking for

Nu ska jag åka ner till stan igen, ska möta upp Fadde när han slutar skolan så ska han få följa med mig och kolla på gummistövlar. Haha jag måste ha med mig Fadde när jag ska köpa skor, han är ett bra smakråd :)

Ja, jag bor ju i södra Sverige nu, och här är det ju så att det regnar halva året istället för att snöa.. Så jag har tänkt att köpa mig ett par gummistövlar. Är trött på att gå runt med blöta skor. Skulle faktiskt behöva en regnjacka också men det får vänta. Har iaf kikat på dom här stövlarna på Euro sko:

Jag gillar att dom inte ser så "gummi-stövliga" ut :)

Ska se också om jag kan hitta en klipptid nästa vecka.

/anna


Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: Ja gud i himlen! Hade jag inte haft Ricky till tröst så hade jag blivit tokig. Allt blev liksom bara fel - och jag hade så ont i min vad men när han kom hem så släppte allt. Förutom smärtan i vaden då..

2010-10-29 @ 14:43:25
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: